• (Android) Kitchen Scramble 2: World Cook koodaa monia resursseja

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Kitchen Scramble 2: World Cook ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Kitchen Scramble 2: World Cook IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ koodaa monia resursseja ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Kitchen Scramble 2: World Cook 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Peli on hyvä, mutta sinun täytyy korjata ilmoitus kellopäällikölle, he ottavat pelin äänenvoimakkuuden pois eivätkä anna sinulle ylimääräistä rahaa ja joskus peli jäätyy, koska korjaa se

    Yritä vain pelata sitä... :)

    Hieno ja kiinnostava peli.

    Rakastan peliä, mutta sama kaatuu jatkuvasti, jouduin lataamaan uudelleen, menetin kaikki tasot, lataa sitten uudelleen ja teen nyt saman uudelleen, se on sääli, koska peli on hyvä ja hauska

    Epic Heroes War: Super Heroes Avventura vbio

    Ei voi sammuttaa mitään ääntä. Itse asiassa ei ole asetuksia, jotka pilaavat sen minulle. En halua, että kaikki ympärilläni ovat ärsyyntyneitä, kun aloitan ahmimisen.

    Minun piti ladata peli uudelleen uuteen puhelimeeni, eikä edistymistäni tallennettu. Ei kannata aloittaa alusta

    Rakastan tätä peliä, mutta aina kun yritän pelata sitä.. se kaatuu. Sovelluskauppani sanoo, että se on ajan tasalla. Korjaa tämä mahdollisimman pian!

    Minulla ei todellakaan ollut niin paljon ongelmia. Olen lopettanut pelin, mutta siellä on "tulee pian" ravintola ja mietin milloin se tulee ennen kuin minun täytyy poistaa tämä ja löytää jotain muuta..

    Kitchen Scramble 2: World Cook Kasual knf

    Olisi antanut 5 tähteä, mutta tarvitsisi lisää ravintoloita

    Olen niin iloinen, että teit uuden version tästä pelistä, koska en voi enää siirtyä alkuperäiseen versioon. Olen pelannut keittiöpeliä melkein 10 vuotta ja olen todella iloinen, että voin pelata taas.

    Ainoa asia, josta en pidä, on päivitykset niin kalliita. Ja 4 mitä se on peli. Jos se ei olisi 4, tämä olisi 5 tähden peli 2 minä.

    Paljon helpompi enemmän aikaa

    Tämä on paljon parempi kuin ensimmäinen. Teemme tasot nopeasti ja jatkamme eteenpäin. Rakasta tätä


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :