• (Android) Who is? Yepyeni Zeka Oyunları hileler sınırsız dayanıklılık

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Who is? Yepyeni Zeka Oyunları ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Who is? Yepyeni Zeka Oyunları IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ hileler sınırsız dayanıklılık ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Who is? Yepyeni Zeka Oyunları 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Bu harika bi Uygulama 11 yaşındayım bu uygulamayı Oynar oynamaz sevdim ÖNE çıkması Için rastgele: jsdjhfdwiffwfifbekerbijergbreijfegierjbefivjetbigejnefijevhievhehjergbjwrgfwjrfhwjrfhjrfjfrjrfjirfhrifhgjrnrginrfjrfnrjfrgnjrfnrfirhfirghirghgighrgirghirgnrgighitghtgijtgitghitgjtgigthitghgrithivthgbijgjfbnrgkbohrgbwokrgbhorbpjwgbijwgbijijgbpiejpgpiefjhpibefpqigbpigjnpwigbwhiihibnjepibepibeipbetipjbwetiphbfeihbqetfihbqtfebihqetghtgbhiqjbetbqetvibqvebevvijbvqbiihbqrqjpgeipiqefpjrjpqpitgipebtipjbqt

    oyunu çok güzel

    Oyunu seviyordum ama bir şekilde 156'dan daha yüksek bir seviyeye geldiğimde aniden beni tekrar 1. seviyeye getirdiler. Çok üzücü. Ondan başka. Harika oyun. Reklam sorunu da çözüldü.

    Çok zor oyundan kaçınmaktan kaçınmak

    iyi ama sen de görebilirsin

    Oyun güzel ama reklamdan bıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkktttttttttttttttıııııııııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm yeter bu reklama YEEEEEEETTEEEERRRRR !!!!!!!!!!!!!!! Bu sorun çözülürse oyun mükemmmmmell. Reklamdan 3 puan kırdım. Çok sık çıkıyor. Çarkıfeleği çevirmek istemiyorum. Bana hala reklam veriyor


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :